Volné pracovní pozice

PROVOZNÍ MANAŽER/KA


Co vás čeká:

  • Tvorba a vyhodnocování konceptu prodeje – pravidelná přítomnost na prodejnách.
  • Rozvoj a motivace personálu prodejen.

  • Plánování a vyhodnocování ekonomických výsledků prodejen.

  • Spolupráce s manažerkou nákupu – zajištění optimálního stavu zásob.

  • Spolupráce s pracovníky skladu a zásobování – zajištění správných parametrů zásobování.

  • Spolupráce s manažerkou administrativy – dohled nad stavem provozní administrativy.

  • Spolupráce se specialistkou marketingu – plánování a vyhodnocování marketingových aktivit.

  • Spolupráce s externími partnery (IT, účetnictví, majitelé nemovitostí, dodavatelé, státní správa).

  • Plánování a realizace expanze.

  • Reporting, vedení porad.

Co nabízíme:

  • HPP, po roce na dobu neurčitou, 40hod. úvazek.

  • Progresivní odměňování v souvislosti s délkou trvání HPP.

  • Výraznou zaměstnaneckou slevu.

  • 25 dnů volna.

  • Stravenkový paušál.

  • Potřebné technické vybavení.

  • Variabilní pracovní dobu.

Co od vás očekáváme:

  • Pozitivní postoj.

  • Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.

  • Rozhodovací dovednosti.

  • Psychickou odolnost.

  • Dovednost efektivně organizovat pracovní čas sobě i spolupracovníkům.

  • Analytické a praktické uvažování.

  • Zkušenosti s vedením kolektivu.

  • Znalost módy a zájem o ní, kladný vztah k prodeji.

  • Výborné komunikační dovednosti.

  • Trestní bezúhonnost.

Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte a připojte se k našemu týmu!

SPECIALISTKA / SPECIALISTA SKLADU


Co vás čeká:

  • Objednávky, příjem a kontrola sortimentu.
  • Koordinace umístění skladové zásoby.

  • Kompletace objednávek prodejen.

  • Koordinace kompletace a rozvozu.

  • Evidence předispozic zboží.

  • Evidence a kompletace komisních položek.

  • Evidence a kompletace reklamací, vratek.

  • Evidence cenin.

  • Provádění a organizace ročních a mimořádných inventur.

  • Péče o provozní materiál skladu.

  • Komunikace s dodavateli.

  • Práce se skladovým IS, tvorba koncepce skladové evidence.

  • Dílčí správa IT HW prodejen.

  • Reporting.

Co nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.

  • Nástup možný ihned

  • Úvazek 35, 40 hod. týdně. Možnost operativního rozvržení prac. doby

  • Férové finanční ohodnocení.

  • Finanční stravenkový paušál.

  • Výraznou zaměstnaneckou slevu na veškerý sortiment.

  • Průběžné zaškolení.

  • Možnost karierního růstu a seberealizace.

  • Vlídné pracovní prostředí a kolektiv.

  • 25 dnů volna.

Co od vás očekáváme:

  • Adekvátní praxi pro úspěšné zvládnutí pracovní náplně.

  • Analytický a koncepční přístup.

  • Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.

  • Dobré komunikační dovednosti.

  • Adekvátní IT/SW znalosti.

  • Zkušenost s An systémem výhodou

  • Aktivní řidič/ řidička.

  • Trestní bezúhonnost.

Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte a připojte se k našemu týmu!

Nákupčí/manažer(ka) dodávek

Hledáme Nákupčí/ manažera, manažerku dodávek zboží do společnosti specializující se na dámskou a pánskou společenskou a volnočasovou módu. Jsme stabilní společnost s 7 prodejnami, zaměřená na kvalitu a styl. Hledáme zkušeného a samostatného profesionála, který posune oblast nákupu a dodávek zboží na vyšší úroveň a stane se důležitou součástí společnosti.


Co vás čeká:

  • Vedení a realizace nákupu: Budete mít na starosti plánování a zavádění nových kolekcí, které odpovídají zaměření našich prodejen.

  • Strategické řízení nákupů: Tvorba dlouhodobých plánů a implementace efektivních strategií.

  • Rozvoj vztahů s dodavateli: Hledání a hodnocení nových dodavatelů, vyjednávání podmínek a zajištění vysoké kvality.

  • Koordinace mezi odděleními: Efektivní spolupráce s týmy, aby vše probíhalo hladce od nákupu po prodej.

Co nabízíme:

  • Motivující platové ohodnocení: Hrubá mzda 50 - 60 tis. Kč. Odměny a prémie, které jsou přímo závislé na vašich výsledcích.

  • Skvělou firemní kulturu: Přátelské a podporující pracovní prostředí.

  • Benefity: Stravenky, firemní slevy, mobilní telefon a další.

  • Možnost profesního růstu: Příležitost podílet se na strategickém směřování a rozvoji společnosti.

  • Stálé zaměstnání: Pracovní poměr na dobu neurčitou.

  • Flexibilní pracovní dobu: Možnost upravit pracovní dobu podle potřeby.

Co od vás očekáváme:

  • Zkušenosti ve fashion segmentu: Min. 3 roky zkušeností na podobné pozici, ideálně v oblasti dámské a pánské módy.

  • Organizační schopnosti a cit pro detail: Umíte plánovat a přemýšlet strategicky, včetně rozpoznání správného poměru kvality a ceny.

  • Komunikační dovednosti: Skvělé vyjednávací schopnosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy.

  • Jazykové dovednosti: Pokročilá znalost angličtiny nebo němčiny (slovně i písemně).

  • Flexibilita a ochota cestovat: Aktivní řidičský průkaz sk. B je výhodou.

ÚČETNÍ (plný úvazek či OSVČ)

Hledáme spolehlivou a pečlivou účetní, která se postará o kompletní vedení účetnictví naší společnosti. Náplň práce zahrnuje zajištění hladkého průběhu účetních a finančních operací, včetně zpracování daňových přiznání, přípravy finančních výkazů a komunikace s veřejnými orgány. Hledáme někoho, kdo má smysl pro detail, dokáže efektivně řešit problémy a podpoří náš tým svými odbornými znalostmi.

Co vás čeká:

  • Kompletní vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou ČR.

  • Výpočet mezd a zpracování personální agendy pro DPP a HPP.

  • Příprava daňových přiznání (DPH, DPPO, daň z nemovitostí, daň z motorových vozidel).

  • Zpracování přijatých a vydaných faktur, bankovních výpisů, platebních karet a interních dokladů.

  • Zpracování příkazů k úhradě.

  • Kontrola daňových dokladů a zajištění souladu s platnými pravidly.

  • Evidence a účtování majetku (hmotného i nehmotného) včetně odpisů a inventarizace.

  • Příprava a sestavení měsíčních a ročních účetních závěrek.

  • Zpracování finančních reportů (měsíční, čtvrtletní, roční).

  • Rekonciliace rozvahových účtů a validace otevřených položek.

  • Zajišťování podkladů pro audity a spolupráce s auditory a dalšími veřejnými orgány.

  • Spolupráce s dalšími odděleními a podpora při zlepšování účetních procesů.

Co nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu stabilní společnosti.

  • Možnost uplatnit své nápady na zlepšení procesů.

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost dalšího profesního rozvoje.

  • Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a výsledků.

Co od vás očekáváme:

  • Vzdělání v oboru účetnictví, ekonomie nebo finančnictví.

  • Praxe na pozici účetní minimálně 3 roky.

  • Znalost českých účetních standardů a daňové legislativy.

  • Zkušenosti s účetními softwary (např. Pohoda, Money S3).

  • Pečlivost, samostatnost a schopnost pracovat pod tlakem.

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

Brigádnice/brigádník - Brno, Praha, Benešov, Hradec Králové, Jihlava, Havlíčkův Brod, Hodonín


Náplň práce::

  • Profesionální obsluha zákazníků na prodejně podle našich firemních standardů.
  • Prodej pánské společenské a volnočasové módy, včetně doplňků, a uzavírání prodejních transakcí.
  • Estetické a účelné aranžování zboží pro maximální atraktivitu prodejny.
  • Zajištění čistoty a pořádku na prodejně.

Co nabízíme:

  • Odměna: 120 Kč/hod.
  • Flexibilita: Individuální plán směn podle vašich potřeb.
  • Možnosti růstu: Možnost přechodu na hlavní pracovní poměr.
  • Příjemné prostředí: Vlídné pracovní prostředí a kompletní zaškolení.

Co od vás očekáváme:

  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.
  • Dobré komunikační dovednosti.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Dobrou fyzickou kondici.
  • Zájem o módu a pozitivní přístup.

Připojte se k našemu týmu a pomozte nám vytvářet příjemný zážitek pro naše zákazníky!


Zaujala Vás některá z pracovních pozic?

Napište nám, třeba se domluvíme.

  • PROVOZNÍ MANAŽER/KA
  • SPECIALISTKA / SPECIALISTA SKLADU
  • Nákupčí/manažer(ka) dodávek
  • Brigádnice / brigádník - Brno / Praha / Jihlava / Benešov / Hodonín / Havlíčkův Brod / Hradec Králové
  • ÚČETNÍ (plný úvazek či OSVČ)
Zde můžete nahrát svůj životopis