Volné pracovní pozice
PROVOZNÍ MANAŽER/KA
Co vás čeká:
- Tvorba a vyhodnocování konceptu prodeje – pravidelná přítomnost na prodejnách.
-
Rozvoj a motivace personálu prodejen.
-
Plánování a vyhodnocování ekonomických výsledků prodejen.
-
Spolupráce s manažerkou nákupu – zajištění optimálního stavu zásob.
-
Spolupráce s pracovníky skladu a zásobování – zajištění správných parametrů zásobování.
-
Spolupráce s manažerkou administrativy – dohled nad stavem provozní administrativy.
-
Spolupráce se specialistkou marketingu – plánování a vyhodnocování marketingových aktivit.
-
Spolupráce s externími partnery (IT, účetnictví, majitelé nemovitostí, dodavatelé, státní správa).
-
Plánování a realizace expanze.
-
Reporting, vedení porad.
Co nabízíme:
-
HPP, po roce na dobu neurčitou, 40hod. úvazek.
-
Progresivní odměňování v souvislosti s délkou trvání HPP.
-
Výraznou zaměstnaneckou slevu.
-
25 dnů volna.
-
Stravenkový paušál.
-
Potřebné technické vybavení.
-
Variabilní pracovní dobu.
Co od vás očekáváme:
-
Pozitivní postoj.
-
Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.
-
Rozhodovací dovednosti.
-
Psychickou odolnost.
-
Dovednost efektivně organizovat pracovní čas sobě i spolupracovníkům.
-
Analytické a praktické uvažování.
-
Zkušenosti s vedením kolektivu.
-
Znalost módy a zájem o ní, kladný vztah k prodeji.
-
Výborné komunikační dovednosti.
-
Trestní bezúhonnost.
Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte a připojte se k našemu týmu!
SPECIALISTKA / SPECIALISTA SKLADU
Co vás čeká:
- Objednávky, příjem a kontrola sortimentu.
-
Koordinace umístění skladové zásoby.
-
Kompletace objednávek prodejen.
-
Koordinace kompletace a rozvozu.
-
Evidence předispozic zboží.
-
Evidence a kompletace komisních položek.
-
Evidence a kompletace reklamací, vratek.
-
Evidence cenin.
-
Provádění a organizace ročních a mimořádných inventur.
-
Péče o provozní materiál skladu.
-
Komunikace s dodavateli.
-
Práce se skladovým IS, tvorba koncepce skladové evidence.
-
Dílčí správa IT HW prodejen.
-
Reporting.
Co nabízíme:
-
Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
-
Nástup možný ihned
-
Úvazek 35, 40 hod. týdně. Možnost operativního rozvržení prac. doby
-
Férové finanční ohodnocení.
-
Finanční stravenkový paušál.
-
Výraznou zaměstnaneckou slevu na veškerý sortiment.
-
Průběžné zaškolení.
-
Možnost karierního růstu a seberealizace.
-
Vlídné pracovní prostředí a kolektiv.
-
25 dnů volna.
Co od vás očekáváme:
-
Adekvátní praxi pro úspěšné zvládnutí pracovní náplně.
-
Analytický a koncepční přístup.
-
Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.
-
Dobré komunikační dovednosti.
-
Adekvátní IT/SW znalosti.
-
Zkušenost s An systémem výhodou
-
Aktivní řidič/ řidička.
-
Trestní bezúhonnost.
Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte a připojte se k našemu týmu!
Nákupčí/manažer(ka) dodávek
Hledáme Nákupčí/ manažera, manažerku dodávek zboží do společnosti specializující se na dámskou a pánskou společenskou a volnočasovou módu. Jsme stabilní společnost s 7 prodejnami, zaměřená na kvalitu a styl. Hledáme zkušeného a samostatného profesionála, který posune oblast nákupu a dodávek zboží na vyšší úroveň a stane se důležitou součástí společnosti.
Co vás čeká:
-
Vedení a realizace nákupu: Budete mít na starosti plánování a zavádění nových kolekcí, které odpovídají zaměření našich prodejen.
-
Strategické řízení nákupů: Tvorba dlouhodobých plánů a implementace efektivních strategií.
-
Rozvoj vztahů s dodavateli: Hledání a hodnocení nových dodavatelů, vyjednávání podmínek a zajištění vysoké kvality.
-
Koordinace mezi odděleními: Efektivní spolupráce s týmy, aby vše probíhalo hladce od nákupu po prodej.
Co nabízíme:
-
Motivující platové ohodnocení: Hrubá mzda 50 - 60 tis. Kč. Odměny a prémie, které jsou přímo závislé na vašich výsledcích.
-
Skvělou firemní kulturu: Přátelské a podporující pracovní prostředí.
-
Benefity: Stravenky, firemní slevy, mobilní telefon a další.
-
Možnost profesního růstu: Příležitost podílet se na strategickém směřování a rozvoji společnosti.
-
Stálé zaměstnání: Pracovní poměr na dobu neurčitou.
-
Flexibilní pracovní dobu: Možnost upravit pracovní dobu podle potřeby.
Co od vás očekáváme:
-
Zkušenosti ve fashion segmentu: Min. 3 roky zkušeností na podobné pozici, ideálně v oblasti dámské a pánské módy.
-
Organizační schopnosti a cit pro detail: Umíte plánovat a přemýšlet strategicky, včetně rozpoznání správného poměru kvality a ceny.
-
Komunikační dovednosti: Skvělé vyjednávací schopnosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy.
-
Jazykové dovednosti: Pokročilá znalost angličtiny nebo němčiny (slovně i písemně).
-
Flexibilita a ochota cestovat: Aktivní řidičský průkaz sk. B je výhodou.
ÚČETNÍ (plný úvazek či OSVČ)
Co vás čeká:
-
Kompletní vedení účetnictví v souladu s platnou legislativou ČR.
-
Výpočet mezd a zpracování personální agendy pro DPP a HPP.
-
Příprava daňových přiznání (DPH, DPPO, daň z nemovitostí, daň z motorových vozidel).
-
Zpracování přijatých a vydaných faktur, bankovních výpisů, platebních karet a interních dokladů.
-
Zpracování příkazů k úhradě.
-
Kontrola daňových dokladů a zajištění souladu s platnými pravidly.
-
Evidence a účtování majetku (hmotného i nehmotného) včetně odpisů a inventarizace.
-
Příprava a sestavení měsíčních a ročních účetních závěrek.
-
Zpracování finančních reportů (měsíční, čtvrtletní, roční).
-
Rekonciliace rozvahových účtů a validace otevřených položek.
-
Zajišťování podkladů pro audity a spolupráce s auditory a dalšími veřejnými orgány.
-
Spolupráce s dalšími odděleními a podpora při zlepšování účetních procesů.
Co nabízíme:
-
Práci v přátelském kolektivu stabilní společnosti.
-
Možnost uplatnit své nápady na zlepšení procesů.
-
Flexibilní pracovní dobu a možnost dalšího profesního rozvoje.
-
Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a výsledků.
Co od vás očekáváme:
-
Vzdělání v oboru účetnictví, ekonomie nebo finančnictví.
-
Praxe na pozici účetní minimálně 3 roky.
-
Znalost českých účetních standardů a daňové legislativy.
-
Zkušenosti s účetními softwary (např. Pohoda, Money S3).
-
Pečlivost, samostatnost a schopnost pracovat pod tlakem.
-
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Brigádnice/brigádník - Brno, Praha, Benešov, Hradec Králové, Jihlava, Havlíčkův Brod, Hodonín
Náplň práce::
- Profesionální obsluha zákazníků na prodejně podle našich firemních standardů.
- Prodej pánské společenské a volnočasové módy, včetně doplňků, a uzavírání prodejních transakcí.
- Estetické a účelné aranžování zboží pro maximální atraktivitu prodejny.
- Zajištění čistoty a pořádku na prodejně.
Co nabízíme:
- Odměna: 120 Kč/hod.
- Flexibilita: Individuální plán směn podle vašich potřeb.
- Možnosti růstu: Možnost přechodu na hlavní pracovní poměr.
- Příjemné prostředí: Vlídné pracovní prostředí a kompletní zaškolení.
Co od vás očekáváme:
- Příjemné a profesionální vystupování.
- Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost.
- Dobré komunikační dovednosti.
- Trestní bezúhonnost.
- Dobrou fyzickou kondici.
- Zájem o módu a pozitivní přístup.
Připojte se k našemu týmu a pomozte nám vytvářet příjemný zážitek pro naše zákazníky!